Wisła umie w marketing. Znaczący wzrost sprzedaży karnetów krakowskiego zespołu!
Nie ma klubu piłkarskiego bez kibiców. Jest to stwierdzenie, z którym raczej nikt nie będzie polemizować. Wiele aspektów potwierdza, jak ważni są dla drużyny sympatycy danego zespołu. W kontekście działań marketingowych, trzeba umiejętnie posługiwać się zasobem jakim są kibice. Bardzo dobrze w tym aspekcie działa w ostatnim czasie Wisła Kraków.
Sytuacją tego klubu żył praktycznie cały piłkarski kraj. Trudno było znaleźć osobę, która interesuję się w Polsce piłką i nie słyszała o ogromnym problemach Wisły. Patrząc na ostatnie działania „Białej Gwiazdy”, można odnieść wrażenie, że drużyna (w szczególności pod względem finansowym) wychodzi na prostą.
Karnety wiosna 2019 są dostępne na stronie https://t.co/YcNyAtYWPi i w Strefie Kibica. Drużyna z charakterem zasługuje na wsparcie! Czyny. Nie słowa #PrawdziwaWisła
▶️ https://t.co/QBAJFX1yFi
▶️ https://t.co/K5fHWRMxVS pic.twitter.com/zUYr8xHEfV— Wisła Kraków SA (@WislaKrakowSA) January 25, 2019
Kilka dni temu, ruszyła sprzedaż karnetów Wisły na rundę wiosenną. Cała kampania oparła się na pewnego rodzaju wspólnocie i działalności razem, bez względu na przeciwności losu. Sam pomysł został bardzo pozytywnie odebrany przez ludzi związanych z klubem oraz osoby bezstronne.
Widać również efekty. Jak poinformował Tomasz Jażdżyński, liczba karnetów sprzedanych wiosną przez jedenaście dni wzrosła ponad pięciokrotnie, aniżeli sprzedaż w zeszłym roku przez 62 dni. W 2018 roku liczba ta wynosiła 1,119, natomiast teraz Wisła ma już ponad 5600 sprzedanych (łączna suma karnetów wynosi osiem tysięcy).
Wyniki mogą być jeszcze lepsze. Już w niedzielę, sprzedażą karnetów zajmie się specjalny gość. W kasach klubu pojawi się Jarosław Królewski. Człowiek, który zaintrygował polski futbol. Z pewnością można spodziewać się, że liczba kibiców, która pojawi się przy kasach będzie znacznie większa.