Wisła umie w marketing. Znaczący wzrost sprzedaży karnetów krakowskiego zespołu!

02.02.2019

Nie ma klubu piłkarskiego bez kibiców. Jest to stwierdzenie, z którym raczej nikt nie będzie polemizować. Wiele aspektów potwierdza, jak ważni są dla drużyny sympatycy danego zespołu. W kontekście działań marketingowych, trzeba umiejętnie posługiwać się zasobem jakim są kibice. Bardzo dobrze w tym aspekcie działa w ostatnim czasie Wisła Kraków. 

Sytuacją tego klubu żył praktycznie cały piłkarski kraj. Trudno było znaleźć osobę, która interesuję się w Polsce piłką i nie słyszała o ogromnym problemach Wisły. Patrząc na ostatnie działania „Białej Gwiazdy”, można odnieść wrażenie, że drużyna (w szczególności pod względem finansowym) wychodzi na prostą.

Kilka dni temu, ruszyła sprzedaż karnetów Wisły na rundę wiosenną. Cała kampania oparła się na pewnego rodzaju wspólnocie i działalności razem, bez względu na przeciwności losu. Sam pomysł został bardzo pozytywnie odebrany przez ludzi związanych z klubem oraz osoby bezstronne.

Widać również efekty. Jak poinformował Tomasz Jażdżyński, liczba karnetów sprzedanych wiosną przez jedenaście dni wzrosła ponad pięciokrotnie, aniżeli sprzedaż w zeszłym roku przez 62 dni. W 2018 roku liczba ta wynosiła 1,119, natomiast teraz Wisła ma już ponad 5600 sprzedanych (łączna suma karnetów wynosi osiem tysięcy).

Wyniki mogą być jeszcze lepsze. Już w niedzielę, sprzedażą karnetów zajmie się specjalny gość. W kasach klubu pojawi się Jarosław Królewski. Człowiek, który zaintrygował polski futbol. Z pewnością można spodziewać się, że liczba kibiców, która pojawi się przy kasach będzie znacznie większa.

Wykorzystaj kod KASA120 i odbierz prezent!